Τηλέφωνο: 210.2639976 | Αχιλλέως & Φυλής123, Ίλιον 131 22  | mail@5sek-g-athin.att.sch.gr

Στο πλαίσιο αυτό ο όρος “σχολική πειθαρχία” αποκτά δημοκρατικό περιεχόμενο και αναδεικνύεται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου.
Η σχολική κοινότητα είναι μία οργανωμένη ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας και προετοιμάζει τους νέους να ενταχθούν ομαλά σ’ αυτήν. Η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας.

Στελέχη Διοίκησης εργαστηριακών κέντρων είναι:
α) ο Διευθυντής του Ε.Κ.,
β) ο Υποδιευθυντής του Ε.Κ.
γ) οι υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ. και
δ) οι υπεύθυνοι εργαστηρίων κατεύθυνσης Ε.Κ.
Σε κάθε Ε.Κ. λειτουργεί σύλλογος διδασκόντων.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ Ε.Κ. ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΝ

ΑΠΟΥΣΙΑ Ή ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΕ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Μαθητής που προσέρχεται με καθυστέρηση 5 λεπτών γίνεται δεκτός, αλλά του γίνεται παρατήρηση. Τη δεύτερη φορά η καθυστέρηση καταγράφεται εκτός από το απουσιολόγιο και στο βιβλίο συμβάντων του εργαστηρίου. Όταν ο ίδιος μαθητής καθυστερήσει για τρίτη φορά μπορεί να γίνει δεκτός μόνο αφού φέρει σημείωμα από τον διευθυντή.  Για καθυστέρηση μεγαλύτερη των 5 λεπτών μπορεί να γίνει και πάλι δεκτός στο εργαστήριο αφού πρώτα έχει εφοδιαστεί με σημείωμα από το διευθυντή του .σχολείου.  

Μαθητής που καθυστερεί συστηματικά πέραν των 5 λεπτών θα ενημερώνονται οι γονείς τους .

 

ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΩΡΕΣ

Αυθαίρετες απουσίες από ενδιάμεσες ώρες είναι αδικαιολόγητες. Μαθητής που απουσιάζει συστηματικά σε ενδιάμεσες ώρες ενημερώνονται οι γονείς του.

Κανένας μαθητής δεν έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει από τα εργαστήρια πριν τη λήξη του προγράμματος. Σε περίπτωση που πρέπει να αποχωρήσει ένας μαθητής για λόγους υγείας θα πρέπει οπωσδήποτε να ενημερώσει τον Διευθυντή (ή τον υπεύθυνο Τομέα) του Ε.Κ.

Μαθητής σε ώρα διδασκαλίας που παρενοχλεί το μάθημα με οποιοδήποτε τρόπο και δεν συμμορφώνεται από τις συστάσεις και τις υποδείξεις του καθηγητή αποβάλλεται από την τάξη,  σημειώνεται στο απουσιολόγιο η ωριαία αποβολή και γράφεται και στο ποινολόγιο του σχολείου του. Κατά τη διάρκεια της Ωριαίας Αποβολής ο μαθητής επιτηρείται από στέλεχος που ορίζει ο δ/ντής.

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

  • Το 5Ο Ε.Κ  αρχίζει τη λειτουργία του στις 08.15 π.μ. με και συμπληρώνει τις 7 ώρες λειτουργίας του στις 14.05 μ.μ.
  •  Οι μαθητές που δεν βρίσκονται στο σχολείο μέχρι τις 08.15 π.μ. δεν γίνονται δεκτοί από τον καθηγητή της πρώτης ώρας, με αποτέλεσμα να λάβουν μία   αδικαιολόγητη απουσία. Αν η καθυστέρηση οφείλεται σε λόγους για τους οποίους δεν ευθύνονται (ακραία καιρικά φαινόμενα, καθυστέρηση λεωφορείων κλπ), οφείλουν να απευθύνονται στον Διευθυντή ο οποίος θα κρίνει αν θα εισέλθουν στην τάξη.
  • Όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές της πρώτης ώρας οφείλουν να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση και προσευχή στο προαύλιο του σχολείου, οι δε εφημερεύοντες καθηγητές πρέπει να βρίσκονται  στο σχολείο στις 8:00 π.μ.
  • Κανένας μαθητής του σχολείου δεν μπορεί να αποχωρήσει από το σχολείο πριν τη λήξη του προγράμματος.  Αν προκύψει σοβαρός  λόγος υγείας ή προσωπικός ή οικογενειακός λόγος και χρειαστεί να αποχωρήσει ο μαθητής θα πρέπει  να δοθεί άδεια από το Διευθυντή του σχολείου και να ενημερωθεί ο γονέας ή ο κηδεμόνας του μαθητή.

ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΧΩΡΟ

  • Οποιοσδήποτε δεν ανήκει στη σχολική κοινότητα του 5ου Ε.Κ Ιλίου  δεν έχει δικαίωμα εισόδου και παραμονής στο χώρο του σχολείου Οι επισκέπτες (γονείς, προμηθευτές κτλ) πρέπει να απευθύνονται αποκλειστικά στον Διευθυντή ή στον εφημερεύοντα καθηγητή.
  •  Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών στο χώρο του γραφείου καθηγητών χωρίς πρόσκληση των ίδιων των καθηγητών.
  • Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να τηρούν τους κανόνες υγιεινής (μάσκες αντισηπτικά κλπ), τόσο στις αίθουσες όσο και στο προαύλιο, για την αποφυγή μετάδοσης του covid 19.

ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  • Το σχολείο θεωρεί την συμμετοχή των μαθητών στις σχολικές δραστηριότητες (παρελάσεις, σχολικοί εορτασμοί, περίπατοι, εκδρομές) ως υποχρέωσή τους. Οι σχολικές γιορτές και οι διδακτικές επισκέψεις που πραγματοποιεί το σχολείο αποτελούν τμήμα της σχολικής ζωής και όσοι μαθητές απουσιάζουν λαμβάνουν τις αντίστοιχες απουσίες.
  • Η συμπεριφορά των μαθητών κατά τη διάρκεια των εορτών   θα πρέπει να είναι ανάλογη με αυτή κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
  • Στις διδακτικές επισκέψεις, οι μαθητές  και οι κηδεμόνες ενημερώνονται εκ των προτέρων και υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση με την οποία επιτρέπουν στους μαθητές τη συμμετοχή τους στην αντίστοιχη σχολική δράση.

 ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

Μέσω της λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων οι μαθητές θέτουν τα θέματα που τους απασχολούν. Η διεκδίκηση των αιτημάτων τους γίνεται με κόσμιο τρόπο και πάντα στα πλαίσια των ισχυόντων νόμων. Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας φροντίζουν να λύνουν τα προβλήματά τους με κατανόηση και διάλογο, αποφεύγοντας την ένταση και τις παράνομες πράξεις (καταστροφές, άσκηση βίας, παρεμπόδιση εισόδου στην τάξη ή στη σχολική μονάδα).

        ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ- ΚΕΝΟ

Όταν σε κάποιο τμήμα δε γίνεται μάθημα λόγω απουσίας του καθηγητή ή για κάποιο άλλο λόγο, οι μαθητές δεν ενοχλούν τους συμμαθητές και τους καθηγητές. Ο πρόεδρος του τμήματος απευθύνεται στον Διευθυντή ή στον Υποδιευθυντή, οι οποίοι φροντίζουν να τους απασχολήσουν δημιουργικά στην τάξη ή όπου αλλού κρίνουν ορθό.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ           

   Οι μαθητές ζητούν από τους καθηγητές τους:

  • Να σέβονται την προσωπικότητά τους.
  • Να μην κάνουν διακρίσεις εις  βάρος τους.
  • Να τους αντιμετωπίζουν  με κατανόηση.
  • Να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη τους.

ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

Οι γονείς επιτελούν ένα πολύ ουσιαστικό ρόλο μέσω του συλλόγου τους. Ένα ρόλο που απαιτεί τη συνεχή και συστηματική τους συμμετοχή στα τεκταινόμενα του σχολείου.

  • Οι γονείς- κηδεμόνες εγγράφουν τον μαθητή στο σχολείο, στο τέλος της σχολικής χρονιάς  για την επόμενη. Οφείλουν να συμπεριφέρονται στο  Διευθυντή του σχολείου και στους καθηγητές με το σεβασμό που επιβάλλει το λειτούργημα τους και ο χώρος του σχολείου.
  • Οι γονείς και οι κηδεμόνες μπορούν να ενημερώνονται για την επίδοση και την πρόοδο των παιδιών τους. Στο τέλος κάθε τετραμήνου οφείλουν να προσέρχονται στο χώρο του σχολείου, για να  πάρουν τους ελέγχους προόδου και να ενημερωθούν για τη μαθητική τους επίδοση.
  • Οι γονείς– κηδεμόνες  οφείλουν  να παρευρίσκονται στις συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων και του Σχολικού Συμβουλίου όταν κληθούν.
  • Οφείλουν να ενημερώνουν τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό κάθε τμήματος,  για οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας, το οποίο  μπορεί να υπάρχει και  να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του μαθητή.
  • Σε περίπτωση  απουσίας του μαθητή από το σχολείο θα πρέπει να ενημερώνεται ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός από τον κηδεμόνα.

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

  • Ο Διευθυντής του σχολείου μεριμνά για τη σωστή εφαρμογή της εκπαιδευτικής νομοθεσίας, από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
  • Θέτει επιτεύξιμους και υλοποιήσιμους στόχους και φροντίζει  να εξασφαλίζει τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την επίτευξή τους.
  • Είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και μεριμνά για την ανάπτυξη αρμονικών σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
  • Μαζί με το Σύλλογο Διδασκόντων φροντίζει  για την ασφάλεια των μαθητών, για την τήρηση των κανόνων υγιεινής και την καθαριότητα.
  • Ενημερώνεται για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές και φροντίζει με δημοκρατικό τρόπο να επιλύει τις διαφορές.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • Τηρούν τη νομοθεσία, σέβονται την ιεραρχία, συνεργάζονται μεταξύ τους, με το Διευθυντή του σχολείου και τους σχολικούς συμβούλους.  
  • Έργο των εκπαιδευτικών του σχολείου είναι η διδασκαλία και η  διαπαιδαγώγηση των μαθητών.
  • Οι υποχρεώσεις του εκπαιδευτικού  δεν περιορίζονται μόνο στο επιστημονικό/γνωστικό του αντικείμενο, αλλά  διευρύνονται και στη διάπλαση  σωστών χαρακτήρων.
  • Οι καθηγητές πρέπει να ενημερώνουν τους γονείς για την επίδοση των μαθητών, για τη διαγωγή τους και για τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας.
  • Οφείλουν να έχουν απενεργοποιημένα τα κινητά τους τηλέφωνα και να προσέρχονται εγκαίρως στο σχολείο.
  • Προσέχουν ιδιαίτερα τη μορφή της γλώσσας που χρησιμοποιούν στους μαθητές του σχολείου και απαγορεύεται να καπνίζουν σε οποιοδήποτε χώρο του σχολείου.
  • Είναι υπεύθυνοι για την τήρηση της τάξης κατά τη διάρκεια των μαθημάτων  και των διαλειμμάτων.
  • Σέβονται τον κάθε μαθητή και καλλιεργούν στους μαθητές αισθήματα αυτοπειθαρχίας, σεβασμού, δικαιοσύνης. Προσπαθούν να δημιουργήσουν  ήρεμο, δημοκρατικό και συνεργατικό κλίμα για την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος.
  • Αναφέρουν στη Διεύθυνση του σχολείου περιπτώσεις σχολικής βίας, που τυχόν έχει υποπέσει στην αντίληψή τους.
  • Συνεργάζονται μεταξύ τους και κυρίως οι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας που διδάσκουν στα τμήματα της ίδιας τάξης.
  • Οι εφημερεύοντες καθηγητές είναι υπεύθυνοι για την εύρυθμη λειτουργία  και ασφάλεια των μαθητών κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ Ε.Κ. ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ


Στόχος μας είναι η καλλιέργεια της αίσθησης της ευθύνης στους μαθητές σε ό,τι αφορά στην ποιότητα και στην αισθητική  του σχολικού χώρου. Καθαροί και φροντισμένοι χώροι αιθουσών και  εργαστηρίων αποπνέουν πολιτισμό και ενθαρρύνουν στην διατήρησή τους.

Για το λόγο αυτό ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ στους μαθητές  να εισέρχονται στο χώρο του Ε.Κ. με καφέδες, αναψυκτικά και φαγητά.

Επίσης θα πρέπει:

  • Να μη ρυπαίνουν με σκουπίδια τον αύλειο χώρο και να χρησιμοποιούν τα καλάθια των αχρήστων
  • Να σέβονται την κινητή και ακίνητη περιουσία του σχολείου.
  • Κάθε φθορά αναφέρεται στο γραφείο του Διευθυντή.

ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος  κανένας μαθητής δεν παραμένει στο εργαστήριο και στους εσωτερικούς χώρους του Ε.Κ.  εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων και σε κάθε περίπτωση μετά από συνεννόηση με τον εφημερεύοντα  καθηγητή.

ΚΑΠΝΙΣΜΑ (Γ7/84874/15-07-2009/ΥΠΕΠΘ)


Το κάπνισμα των μαθητών, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό να νομιμοποιηθεί με την ανοχή του σχολείου. Γι’ αυτό το λόγο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ σε οποιοδήποτε χώρο του σύμφωνα εξάλλου και με το Ν.3868/2010 νόμο του κράτους.

ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ

  1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου. Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο υποχρεούται, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του. Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται:

Για τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ. 104/1979 (ΦΕΚ 23 Α΄) σχολικές κυρώσεις.     

  1. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν κατά την ώρα της διδασκαλίας να έχουν θέσει εκτός λειτουργίας τα κινητά τους τηλέφωνα. Παράλειψη του ανωτέρω καθήκοντος αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα, που εμπίπτει στην έννοια της περιπτώσεως στ) της παραγράφου 1 του άρθρου 107 του Ν. 2683/1999  (ΦΕΚ 19 Α΄).

ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ

Η με αριθμ. πρωτ. 132328/Γ2/07-12-2006 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που αφορά στη χρήση κινητών τηλεφώνων συμπληρώνεται ως εξής:

  1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη συσκευή ή και παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου (π.χ. ρολόι ή στυλό με κρυφή κάμερα) εντός του σχολικού χώρου .
  2. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν κατά την ώρα της διδασκαλίας να έχουν θέσει εκτός λειτουργίας εκτός από τα κινητά τους τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη συσκευή που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου

Παράλειψη του ανωτέρω καθήκοντος αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα, που εμπίπτει στην έννοια της περιπτώσεως στ) της παραγράφου 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007 (ΦΕΚ 26 Α’).

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

 
Ό,τι δε θέλουμε να μας κάνουν, δεν πρέπει πρώτοι εμείς να το κάνουμε στους άλλους”.

Όλα τα μέλη της Μαθητικής Κοινότητας οφείλουν να επιδεικνύουν αμοιβαία ευγένεια και σεβασμό με σκοπό να προωθήσουν μια αρμονική συνύπαρξη .

Η αρχή αυτή συνεπάγεται:

  1. Να σέβονταιτο δικαίωμα των συμμαθητών τους για μάθηση και των καθηγητών τους για διδασκαλία.
  2. Να χρησιμοποιούν κόσμιαγλώσσα και να αποφεύγουν την επιθετική συμπεριφορά.
  3. Να αποφεύγουν τακτικές οι οποίες παρακωλύουν το μάθημα και να υπακούουν στις υποδείξεις των διδασκόντων.
  4. Να σέβονταιτους συμμαθητές τους και να λύνουν τυχόν διαφορές τους χωρίς τη χρήση βίας.
  5. Να ζητούν βοήθειααπό τους καθηγητές τους για διευθέτηση κάθε σχολικής παρατυπίας.

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ

Αποκλίσεις των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, τους όρους της ισότιμης συμμετοχής στη ζωή του σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στον εκπαιδευτικό, στη σχολική περιουσία, στο συμμαθητή, από όλα αυτά που το σχολείο θέτει ως κανόνες της λειτουργίας του, πρέπει να θεωρούνται σχολικά παραπτώματα. Τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το σχολείο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, όμως δεν αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο. Η επιείκεια χωρίς όρια νομιμοποιεί τις αποκλίσεις και καλλιεργεί την αντίληψη της ατιμωρησίας.

 ΠΟΙΝΕΣ

Στις περιπτώσεις που η συμπεριφορά των μαθητών παρεκκλίνει από την προσήκουσα, όπως αυτή ορίζεται στην παρ. 3 του Π.Δ. 104/79 (ΦΕΚ 23 Α΄)  επιβάλλονται κυρώσεις: 
 Τις πειθαρχικές κυρώσεις επιβάλλουν τα εξής όργανα:

  • Ο διδάσκων καθηγητής
  • Ο Υπεύθυνος εργαστηρίου
  • Ο Τομεάρχης του εργαστηρίου
  • Ο Υποδιευθυντής του Ε.Κ.
  • Ο  Διευθυντής του Ε.Κ.
  • Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Για κάθε παρέκκλιση μαθητή από την προσήκουσα συμπεριφορά επιβάλλονται:

  • Παρατήρηση
  • Επίπληξη
  • Ωριαία απομάκρυνση
  • Αποβολή από τα μαθήματα

 Η παρατήρηση που είναι η επιεικέστερη των κυρώσεων δεν καταχωρείται στα βιβλία του σχολείου και αποσκοπεί στην προειδοποίηση του μαθητή.

Οι μαθητές που αποβάλλονται με απόφαση του οργάνου που επέβαλε την ποινή θα παραμένουν στον εργαστηριακό χώρο και θα απασχολούνται με μέριμνα του  Διευθυντή ή διοικητικού στελέχους του Ε.Κ.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ.

  1. Τα Ε.Κ. μπορούν να εκτελούν ή να συμμετέχουν στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  2. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς σε κάθε Ε.Κ. δύναται να πραγματοποιείται έκθεση με έργα μαθητών προκειμένου να γίνει ευρύτερα γνωστό το έργο των Ε.Κ. αλλά και η Επαγγελματική Εκπαίδευση γενικότερα στις τοπικές κοινωνίες.
  3. Το Ε.Κ. προωθεί και υλοποιεί πρωτοβουλίες σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση που έχουν σχέση με την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
  4. Στα πλαίσια γενικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων καθώς και ενημέρωσης των μαθητών για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό είναι δυνατή η επίσκεψη μαθητών διαφόρων σχολικών μονάδων στα Ε.Κ. ή Σ.Ε. κατόπιν συνεννόησης με τον διευθυντή του Ε.Κ. Οι μαθητές που επισκέπτονται το Ε.Κ. ενημερώνονται για τα εργαστήρια που λειτουργούν από το εκπαιδευτικό προσωπικό των Ε.Κ.
  5. Οι επισκέψεις των μαθητών σε φυσικούς χώρους εργασίας θεωρούνται απαραίτητες στην εκπαιδευτική διαδικασία και πρέπει να γίνονται σε τακτά διαστήματα και προγραμματισμένα σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Ασφάλεια – Υγιεινή – Πρώτες βοήθειες στον εργαστηριακό χώρο.

Ο εργαστηριακός χώρος πρέπει να έχει όλες τις προδιαγραφές που εξασφαλίζουν την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού. Αυτές αφορούν τα απαραίτητα μέτρα και μέσα προστασίας για την υλοποίηση των εργαστηριακών ασκήσεων, τα συστήματα πυρόσβεσης και την πρόνοια για την παροχή πρώτων βοηθειών σε περίπτωση ατυχήματος.

ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2020-21, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ COVID-19 ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:

  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους του σχολείου εσωτερικούς και εξωτερικούς.
  • Αποφυγή συγχρωτισμού και τήρηση αποστάσεων.
  • Συχνή χρήση απολυμαντικού για την απολύμανση των χεριών καθώς και των αντικειμένων μέσα στα εργαστήρια, μετά από κάθε χρήση. Το σχολείο διαθέτει αρκετή ποσότητα για χρήση σε όλους τους χώρους.

Οι γονείς και κηδεμόνες φροντίζουν να παρακολουθούν την υγεία των παιδιών τους και να μην τα στέλνουν σχολείο αν εμφανίσουν συμπτώματα συμβατά με τον ιό covid-19. Σε αυτήν την περίπτωση υποχρεούνται να ενημερώσουν το σχολείο και να συμβουλευτούν το γιατρό τους σύμφωνα και με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ οι οποίες εστάλησαν ηλεκτρονικά σε όλους τους γονείς.

Σε περίπτωση θετικού κρούσματος μαθητή/τριας ή γονέα/κηδεμόνα ενημερώνεται τηλεφωνικά το σχολείο άμεσα.

Λόγω της πανδημίας καλό είναι να αποφεύγεται η επίσκεψη των γονέων στο σχολείο και να αναζητηθούν άλλοι τρόποι ενημέρωσης, όπως το τηλέφωνο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Το σχολείο για να μπορέσει να πετύχει τον σκοπό του πρέπει να υπάρχει συνεχής συνεργασία μεταξύ γονέων, μαθητών, καθηγητών, διοίκησης  και Δήμου.Δεκαπενταμελές    Συμβούλιο   Eκπρόσωπος Δήμου Ιλίου     Εκπ/κοί         

                                                                           Ο Διευθυντής 

Γιώργος Γκούμας

–>

0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar